Produse Meniu

Condiţii de cumpărare

Termenii și condițiile stipulate mai jos se vor aplica tuturor produselor și serviciilor comercializate de SC Greson Trade SRL, prin intermediul magazinului virtual www.solac-romania.ro și pot fi modificate numai cu acordul expres scris al SC Greson Trade SRL.

Astfel, următorii termeni vor desemna:

- Cumpărător - persoană, firmă, companie sau altă entitate juridică ce emite o comandă.

- Vânzător - societatea comercială SC Greson Trade SRL

- Bunuri - orice produs, inclusiv documentele și serviciile menționate în comandă, care urmează a fi furnizate de către vânzător, cumpărătorului.

- Comandă - un document electronic ce indeplinește rolul de formă de comunicare între vânzător și cumpărător și prin care vânzătorul este de acord să livreze produsele și serviciile necesare cumpărătorului care își dă acordul să primească aceste bunuri și să facă plata acestora.

- Contract - o comandă confirmată de către vânzător

- Specificații - toate specificațiile și/sau descrierile bunurilor așa cum sunt precizate în comandă.

 

Alegerea produsului

Cumpărătorul are posibilitatea să aleagă şi să comande produsele magazinului. Cumpărătorul poate vizualiza detaliile produsului ales, făcând click pe acesta. Dacă doreşte să cumpere, trebuie să pună produsul dorit într-un coş virtual, apăsând butonul „În coş”. Făcând click pe  butonul „Vizualizare” al coşului va găsi produsele puse în coş în cursul cupărăturii, respectiv valoarea finală a facturii şi costul de transport. Aici poate fi verificată corectitudinea comenzii, cu atenţie deosebită pentru preţuri şi cantităţi, care pot fi modificate, corectate după dorinţă. Coşul calculează automat totalul comenzii.

Lansarea comenzii

Dacă se consideră corecte cantităţile produselor din coş, s-a verificat totalul şi aţi decis să cumpăraţi produsele respective, atunci doar faceţi click pe butonul "Caserie". După care aveţi posibilitatea de a vă autentifica, de a vă înregistra ca şi client nou, sau de a cumpăra fără a vă înregistra.
Dacă aţi mai cumpărat în magazinul nostru, atunci vă rugăm să introduceţi adresa de e-mail şi parola specificate la înregistrare. Dacă doriţi să vă înregistraţi ca şi client nou, atunci vă rugăm să vă introduceţi datele personale necesare pentru cumpărare, care vor fi salvate în sistem şi cu următoarea ocazie doar vă autentificaţi. Dacă doriţi să cumăpăraţi fără să vă înregistraţi, trebuie să specificaţi adresa de facturare şi de livrare.
La pasul următor alegeţi modalitatea de livrare (preluare personală, livrare prin curier rapid sau prin poştă), respectiv modul de plată (ramburs, card bancar, transfer bancar, Paypal, cash). Dacă sunteţi de acord cu conţinutul comenzii, atunci faceţi click pe butonul „Comandă”.

Preţuri

Preţurile sunt valabile în momentul comenzii, fiind afişate lângă produsele magazinului nostru. Preţurile afişate sunt preţuri brute, conţin TVA, dar nu conţin taxa de transport.Taxa de transport poate fi regăsită pe parcursul procesului de checkout, înainte de finalizarea comenzii, respectiv în condiţiile de cumpărare. În situaţia în care apar erori sau nereguli la produse sau preţuri, ne menţinem dreptul la corectarea acestora. În astfel de situaţii, după evaluarea respectiv corectarea erorii, cumpărătorul este informat despre modificări. Cumpărătorul are posibilitatea să-şi reconfirme comanda, sau oricare dintre părţi pot renunţa la aceasta.

Prelucrarea comenzii
Prelucrarea comenzii se face în 24 ore, în cazul zilelor lucrătoare.

Posibilitatea corectării erorilor datelor de intrare

Corectarea datelor de intrare se poate face înainte de finalizarea comenzii prin apăsarea butonului „Comandă”.

Confirmare
La fiecare comandă trimitem o confirmare prin e-mail. Asta însemnând că în urma lansării comenzii veţi primi un e-mail automat despre recepționarea comenzii şi (ulterior) unul despre momentul preconizat pentru livrare. Pentru clarificări prin telefon, vă rugăm sunaţi la serviciul de relaţii cu clienţii, sau la oricare din numerele de telefon din e-mail.

Condiţii de plată 
În magazinul nostru aveţi posibilitatea de a plăti prin transfer bancar, cu card bancar sau prin plată directă în cazul rambursului. În acest ultim caz veţi plăti integral valoarea facturată, inclusiv taxe de transport, celui care livrează comanda.

Transport
Transportul şi livrarea produselor comandate se face cu ajutorul firmelor de curierat, a Poştei Române, etc.. Termenul de livrare este specificat în e-mailul de confirmare a comenzii. Aveţi posibilitatea de a discuta data livrării şi prin telefon, la numărul din e-mailul de confirmare.
Modalităţi de transport: Fancourier
Timp de livrare: 1-4 zile
Taxă de transport: in funcție de destinație (se calculează în cadrul procesului de check-out.

Rezilierea transportului
Dacă magazinul online nu-şi respectă obligaţiile cotractuale pentru că produsele contractate nu îi stau la dispoziţie, respectiv nu poate furniza serviciile comandate, are obligaţia de a informa beneficiarul. Magazinul online nu face contract cu minorii. Cumpărătorul declară că nu este minor prin acceptarea condiţiilor comerciale.

Returnarea produsului
Produsul poate fi returnat doar în condiţii originale, în ambalajul original, fără diferenţe cantitative şi calitative.

Dacă produsul este returnat într-o stare în care nu mai poate fi vândut ca și nou, ne rezervăm dreptul de a solicita o taxă pentru readucerea în stadiul inițial (dacă este posibil) sau pentru a acoperi diferența de preț rezultată din vânzarea produsului ca second-hand sau, la opțiunea clientului, îi vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia. Această clauză se aplică conf. O.G. 130/2000, în cazul achiziționării de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanță, aplicându-se definițiile cuprinse în O.G. 130/2000 art. 2 lit.e.

 

Dreptul la renunţare / Garanţia de returnare

Dreptul de retur în termen de 10 zile este reglementat de Ordonanța 130/2000 privind protecția consumatorilor la încheierea și executarea contractelor la distanță.

Dreptul de retur în 10 zile se adresează clienților care au achiziționat produse online de pe site-ul www.solac-romania.ro.

Clientul are dreptul de a denunța unilateral contractul la distanță, în termen de 10 zile lucrătoare, fără penalități și fără invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care pot cădea în sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor.

Atenție! Renunțarea la cumpărare în termen de 10 zile se poate aplica doar pentru produsele comandate online și livrate prin curier.

Dreptul de renunțarea la cumpărare nu se aplică în cazul persoanelor juridice.

Termenul de 10 zile se calculează de la data la care produsele au fost recepționate de către client.

Cumpărătorul poate renunţa la contract în 10 zile lucrătoare, fără numirea motivului. Dreptul de retur în termen de 10 zile este reglementat de Ordonanța 130/2000 privind protecția consumatorilor la încheierea și executarea contractelor la distanță.

Cumpărătorul îşi exercită dreptul la renunţare începând cu ziua în care a preluat marfa. Dreptul de retur în 10 zile se adresează clienților care au achiziționat produse online de pe site-ul 

www.solac-romania.roAtenție! Renunțarea la cumpărare în termen de 10 zile se poate aplica doar pentru produsele comandate online și livrate prin curier. Dreptul de renunțarea la cumpărare nu se aplică în cazul persoanelor juridice.

Vânzătorul are obligaţia de a restitui suma plătită de cumpărător în cel mult 30 de zile, de la data renunţării.
Costurile de returnare a mărfii vor fi suportate integral de cumpărător, datorită exercitării dreptului de renunţare. Nu sunt alte cheltuieli suportate de Cumpărător. Vânzătorul în schimb are dreptul să pretindă despăgubiri pentru acoperirea pagubelor cauzate de utilizarea necorespunzătoare a mărfii. Dacă marfa returnată în baza exercitării dreptului de returnare nu este în stare ireproşabilă, astfel încât să poată fi revândută, atunci cumpărătorul are obligaţia de a plăti daune, în condiţiile în care deprecierea, distrugerea  mărfii, respectiv imposibilitatea de returnare a ei din orice alt motiv s-a produs intenţionat sau din neglijenţă.
Dacă se dovedeşte la desfacerea ambalajului în faţa personei care face livrarea (factor poştal, curier), că marfa a fost deteriorată înainte de preluarea acesteia, asigurăm răscumpărarea imediată şi anularea vânzării. Orice deteriorare sau lipsă constatată la preluarea mărfii trebuie specificată în procesul verbal de constatare încheiat cu ocazia livrării între cel care predă şi cel care primeşte marfa! Nu ne asumăm responsabilitatea pentru eventualele deteriorări sau lipsuri constatate ulterior!
Textul H.G. nr. 17/1999 referitor la exercitarea dreptului de restituire poatre fi găsit pe pagina OPC.

 

Condiții de retur

Produsul returnat trebuie:

Să fie în aceeași stare în care a fost livrat.

Să fie în ambalajul original cu toate accesoriile și consumabilele aferente (dacă este cazul inclusiv manuale, cd/dvd-uri, etc.).

Să nu prezinte urme de uzură, modificare sau consum atât în cazul produselor cât și ale accesoriilor sau/și consumabilelor ce insoțesc produsele returnate (de ex. cartușe).

Cd/dvd-urile să nu fie desigilate.

Electrocasnicele mici, produsele de îngrijire personală sau de uz casnic nu trebuie să prezinte urme de utilizare (de exemplu aragazul să nu fie cuplat la sursa de gaz, cafetiera să nu fi fost folosită, etc.).

 
Informaţii privind condiţiile contractuale
Contractul se încheie în limba română, contractual încheiat este considerat a fi contract scris. Contractul încheiat va fi înregistrat și va fi ulterior disponibil.

Dreptul de proprietate

Vânzătorul deţine dreptul de proprietate al mărfii până la plata integrală a acesteia.


Modificarea, ştergerea comenzii

În baza legii nr. 449 din 2003, la înregistarea unei comenzi, software-ul  magazinului online va trimite o informare automată cumpărătorului despre preluarea comenzii. Această informare nu este considerată contract încheiat între vânzător şi cumpărător! Doar semnalează înregistrarea şi transmiterea către angajatul abilitat ale intenţiei de cumpărare.

În condiţia în care cumpărătorul nu primeşte această informare în 48 de ore, vor înceta obligaţiile de ofertare ale acestuia.
Vânzătorul oferă posibilitatea cumpărătorului de a-şi retrage comanda pe cale electronică până la începerea onorării comenzii. La începerea onorării comenzii cumpărătorul este informat prin e-mail sau prin telefon despre termenul de livrare preconizat, respectiv despre începerea onorării, din acest moment cumpărătorul are posibilitatea de a renunţa la comandă doar personal prin serviciul de relaţii cu clienţii, sau prin modalităţile specificate la meniul “Relaţii cu clienţii” şi “Contact”.

Comanda poate fi modificată ulterior doar în scris prin e-mail sau telefax (nr. de fax, adresă de e-mail, telefon).

 

Legislație aplicabilă:

Ordonanța guvernului nr. 21/1992 protecția consumatorilor

Legea nr. 677/2001 pentru protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date

Legea 365/2002: Legea comerțului electronic

Ordonanța Guvernului 130/2002 privind protecția consumatorilor la încheierea și executarea contractelor la distanță, cu modificările aduse prin Legea 51/2003

Legea nr. 449/2003, privind vânzarea produselor și garanțiile asociate acestora

Legea nr. 363/2007, privind modificarea unor acte normative privind protecția consumatorului

Legea nr. 33/2015 pentru modificarea Legii nr. 363/2007 privind combaterea practicilor incorecte ale comercianţilor în relaţia cu consumatorii şi armonizarea reglementărilor cu legislaţia europeană privind protecţia consumatorilor.